Retourneren,ruilen & garantie
Retourneren,ruilen & garantie
Retourneren kan altijd kosteloos, oftewel hiervoor hoeft u geen verzendkosten te betalen. Wel dient u dan het pakket aan te melden via ons retourportaal waarbij u de keuze heeft om het pakket af te geven bij een servicepunt naar keuze welke het beste bereikbaar is. De link naar het retourportaal staat in de e-mail die ter bevestiging naar u wordt verzonden nadat de retour door u is aangemeld.
Indien u ervoor kiest om het pakket zonder aan te melden in het retourportaal naar een servicepunt te brengen, dan zult u de kosten voor een pakketzegel zelf moeten betalen. In dit geval worden de verzendkosten door ons NIET aan u terugbetaald.
Retourprocedure
- Meld uw retour aan via de aanmeldbutton in "mijn retouren" op deze pagina, u ontvangt een bevestiging per e-mail met een link naar het retourportaal.
- Meld het pakket aan via het retourportaal.
- Breng het pakket naar het door u gekozen servicepunt.
- De retourzending zal binnen 1 week afgehandeld worden, indien van toepassing wordt het aankoopbedrag direct tijdens de afhandeling aan u terugbetaald.
Let op!
Zorg ervoor dat het te retourneren product netjes en stevig verpakt is. Beschadiging of vermissing als gevolg van een ondeugdelijke verpakking zijn volledig voor rekening van de verzender.